banner

Σχετικά με το βιοντίζελ


Όλοι οι πετρελαιοκινητήρες που προσφέρονται στην Ελληνική αγορά είναι υπερτροφοδοτούμενοι, υψηλής απόδοσης και στη συντριπτική τους πλειοψηφία προδιαγραφών εκπομπών ρύπων Euro 5 και Euro 6, με εκπομπές ρύπων κάτω από τα 100gr CO2/km  πράγμα που σημαίνει ότι απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας. Ο σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας υψηλής απόδοσης χρειάζεται αντίστοιχης ποιότητας καύσιμο.

Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζουν σημαντική αύξηση τα προβλήματα στο κύκλωμα του καυσίμου σε μηχανές. Το βασικότερο πρόβλημα των πετρελαίων σήμερα είναι το βιοντίζελ. Σύμφωνα με το Ευρωπαικό πρότυπο EN 590:2009 το οποίο βγήκε από την οδηγία 2009/30/EC στο πετρέλαιο κίνησης πρέπει να υπάρχει ποσοστό βιοντίζελ σε αναλογία 7%.

Έρευνες έχουν δείξει ότι το βιοντιζελ συμβάλει σημαντικά στην δημιουργία μυκητολάσπης η οποία επιδρά αρνητικά και προξενεί προβλήματα λειτουργίας στα κυκλώματα καυσίμου. Η παρατεταμένη αποθήκευση του πετρελαίου κίνησης με βιοντιζελ ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες, δημιουργεί μύκητες οι οποίοι αναπτύσσονται και δημιουργούν την μυκητολάσπη. Το πρόβλημα παρουσιάζεται εντονότερα σε  οχήματα στα οποία το καύσιμο παραμένει για μεγάλο χρονικό διάστημα αποθηκευμένο ή αν το καύσιμο δεν καταναλωθεί εντός 6 μηνών.
Το νερό, η ζέστη και η υγρασία βοηθούν στην ανάπτυξη των μυκήτων και των βακτιριδίων.

Το βιοντήζελ εμπεριέχει μύκητες, όταν αυτοί βρίσκουν το νερό στη δεξαμενή του πρατηρίου ή στο τεπόζιτο του αυτοκινήτου, τρέφονται και δημιουργούν μια μούχλα που επικάθεται στα τοιχώματα του τεπόζιτου. Όταν αυτή αποσυντεθεί (σκουριά) μπαίνει στο σύστημα παροχής καυσίμου του αυτοκινήτου, σφηνώνει στην αντλία καυσίμου και προκαλεί αστοχία. 

Tip: Χρησιμοποιήστε το Power Service Clear Diesel Fuel & Tank Cleaner προληπτικά κάθε 3 μήνες ή όποτε υπάρχει ανάγκη για άμεσο καθαρισμό για την απομάκρυνση τυχόν υγρασίας & σωματιδίων που προκαλούν μικροβιακή μολύνση στο  ρεζερβουαρ, καθώς και την σταθεροποίηση του καυσίμου για περιόδους ακινησίας εως 1 έτος.